zondag 20 mei 2012

Amsterdam!

Net een zalig weekendje Amsterdam achter de rug! Dat Wolf vol windpokken stond, en Merijn een gat in zijn hoofd gevallen is tijdens onze afwezigheid zullen we maar even vergeten, of ik durf ze nooit meer achterlaten, maar toch, eens 2-3 dagen kinderloos door de stad dwalen was echt wel tof!

In ons rondgedwaal de stoffenwinkel boerenmarkt binnengetreden en een leuke stoffenbuit opgedaan. Kijk zelf maar mee! En een taartje gegeten bij het beruchte 'een taart van mijn tante', wel lekker, maar zoals vaak met gehipte taarthuisjes ben ik toch altijd een beetje ontgoocheld en net-niet-van-mijn-sokken geblazen. Misschien teken dat mijn eigen taartjes er ook wel mogen zijn he!

Zo, nu nog eens nadenken wat we met als die stofjes gaan doen. Daar kunnen we zeker iets moois van maken he, met onze geupgrade naaihoek! Dank u schoonpapa die zijn spiksplinternieuwe bureautafel niet meer nodig had!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten