maandag 20 augustus 2012

Sportkamp!

Sportkamp! Zomer! Warm! Alle shorts in de was!

Tijd om een shortje te maken voor Wolf. Merijn was al de gelukkige met een nicky velours shortje, nu was het tijd voor mijn eerste tricot ervaring...

Het patroontje tekende ik over van een bestaande short van Wolf. 4 pandjes knippen, in elkaar zetten, het ging allemaal stukken vlotter dan die eerste keer! Nog een elastiek in de taille en klaar is keer!


Als extratje kreeg hij nog een zakje met een contrasterend stukje tricot. Een paar foutjes daar, ja, dat wel :). Zo loopt mijn schuine stiksel aan de rechterkant in de verkeerde richting! Nog eens lostornen waarschijnlijk, maar eerst morgen pasbeurt! Als het als shortje niet kan dienen, dan toch in elk geval als pyjama...

En euh, who needs a tweeling naald? Ikke nie ze! Kijk ne keer hoe mooi evenwijdig mijn stikseltjes zijn! Al wil ik eigenlijk eerlijk gezegd TOCH nog altijd een tweelingnaald :). En een overlock, ooit...



En actiefoto's!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten