dinsdag 11 september 2012

Turnzakje maken

Het is zover, Wolf gaat op zwemles met school. En ik moest en zou een turnzakje maken voor hem! Het patroontje dat ik volgde vind je hier. Ik paste het een beetje aan zodat ik 2 verschillende kleurtjes zou hebben, en ook een binnenvoering, maar voor de rest heb ik het braaf gevolgd. Het was een plezier om te maken! Ik wou nog de naam WOLF op het onderste deel flocken, maar kreeg veto van manlief.

Nu enkel nog de juiste kleur koord gaan kopen en het zakje is helemaal klaar, maar ik kan het toch niet laten al wat foto's te posten. Ook dit stofje tikte ik voor een appel en een ei op de kop (4 euro de meter...) van iemand die vergeten was dat het eigenlijk normaal wel 4 keer zoveel kost. Nu ja, ne mens mag al ne keer chance hebben he :)



Edit: turnzakje na het kopen van de juiste touwtjes:


1 opmerking:

  1. voor wie een heel snelle en eenvoudige versie wil van zakjes maken, kijk eens hier:

    http://naaistaart.blogspot.be/2013/09/poepsimpel-zakje.html

    BeantwoordenVerwijderen