maandag 26 augustus 2013

Leuke post

Zaterdag kwam ik terug van een paar daagjes aan zee en lag er (naast een hoop rekeningen) een kleurrijk pakje in de gang. Hmmm, spannend! Er waren wel wat zaken onderweg (patroontjes en een trui), maar niets echt met de vorm van dit pakje. Snel opengemaakt en zie! Het wedercadeautje van Juffra Toertjes is daar al. Dat cadeautje kreeg ik van haar omdat ik haar hiermee wel erg gelukkig maakte! Maar ze verdient het! Wat zij kan in een dag, daar heb ik een week voor nodig :). En dan nog eens met 10 toertjes en pleegtoertjes rond haar heen, ongelooflijk. Je zou al bijna denken dat er een heel toertjes-team is om mee te helpen :).

Wat heb ik nu gekregen... Kijk maar eens mee! 


Mooi envelopje

 Alles op een rijtje: stukje dino stof, prachtig rits-tasje, bloemenbroche, lego-moule en 4 retro-rockets magneetjes!

Nieuwsgierige kinderhandjes in de buurt...

 Kijk mama, daar passen ook echt lego-mannekes in!

VOILA!!!! 

 En hmmm, die gesmolten overschot van paaseieren smaken ineens weer prima in lego-vorm :). 
De goede teller mist 2 lego-mannekes. En hoeveel mannekes heb ik hier rondlopen? Do I need to say more... :)

Tip 1, zoals hier kan je ook prachtige lego-wasco's maken.
Tip 2, koop dan een aparte moule, want na zeep of wasco smaakt je chocolade net iets minder lekker :)!

Dank je wel Juffra Toertjes, ik ga er ongelooflijk veel plezier aan beleven!

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ik ben er echt verliefd op! En nu snel naar bed (ikke toch), morgen werken!

      Verwijderen
  2. zo een leuke swap! Juffra Toertjes heeft haar best gedaan! *jaloers* ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen het papier en de washi-tape zijn al reuzetof..................enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekregen! En die lego-moule echt geweldig..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke dingen.

    Omdat ik zelf net ook begonnen ben met bloggen en sinds een jaartje ook kleertjes en dergelijk naai hier toch een bericht uit blijk van waardering. Ik heb je in mijn volglijst gezet (denk ik, moet nog alles uitvogelen)

    Groetjes Annemieke

    Sofilantjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb nog niet zo lang gelden de naaiblogs ontdekt en ik ben echt soms geraakt door de vriendschap die sommige vrouwen gewoon uitstralen. Ze geven uitleg tot en met en zouden alles doen om een ander te helpen in hun werkjes. Naaistaart, jij bent zo iemand...
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen