woensdag 30 april 2014

Kennen jullie de vuurheld...?

...nou, ik alvast niet :). Tot het superhelden week was in Merijn's klas. Ik bereidde me mentaal al helemaal voor op een mega toby of een spiderman, of bad man... Maar het werd niets van dat alles...

Toen ik Merijn vroeg welke superheld hij morgen wou zijn, zei hij vastberaden

EEN VUURHELD

Hmmm, een vuurheld... Daar had mama nog niet van gehoord. 

Met GEEL en ORANJE, zei de vuurheld nog... 

Dus mama ging aan het denken, en zag een gele cape voor zich met oranje vlammen op de rug. Een leuk snel projectje: cape naaien uit stof voor durf het zelvers, zonder kraagje, maar met biais rondom. Dan vlammen flocken met onze goede vriend silhouette cameo. Vlammen op cape strijken, klaar! 

En zeg nu zelf, is dit hoe volgens jullie een vuurheld er zou uitzien? Ik denk alvast van wel :)! 




1 opmerking: