maandag 21 juli 2014

Alice uit Mijn Tas

Een tijdje geleden trakteerde ik mezelf op het boek 'Mijn Tas'. Ik had nochtans niet gedacht dat ik zo'n tassen-madam was! Beetje ritsschrik, en veel werk, dacht ik, maar na mijn eerste tas wist ik al dat er nog gingen volgen!

Aangezien juf Annelies vorig jaar zo blij was met haar tas, maakte ik als juffencadeau dit jaar opnieuw ééntje voor juf Natascha. En iets meer gevorderde deze keer! Het binnenzakje tekende ik er zelf bij.

Merijn zit in de egelklas en op het facebook groepje stof de stofkes scoorde ik het perfecte lapje stof!

Het was een plezier om de tas te maken! Mooie uitleg en een prachtig resultaat! Juf was er ook héél erg blij mee! Spijtig genoeg dus eigenlijk niet 'mijn tas', maar 'haar tas' :). Ik zal nog eentje voor mezelf moeten maken ook :)!




Maar dan nog een vraagje. Ik denk dat ik 1 foutje maakte, want het uiteinde van de rits was zichtbaar binnenin de tas. Niet echt een groot probleem, maar ik veronderstel dat ze eigenlijk tussen binnen- en buitenstof had moeten terechtkomen? Nog iemand dit probleempje gehad?
 


Voor herhaling vatbaar! 

8 opmerkingen:

  1. Mooie tas !!
    Misschien had je het teveel aan rits moeten afknippen alvorens hem vast te zetten ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, hij had sowieso korter gemogen. Maar het moet ook kunnen dat hij tussen de voering zit denk ik. Volgende keer ga ik er eens op proberen letten...

      Verwijderen
  2. Mooie tas, leuk stofje ook, jammer van de rits, maar schoonheidsfoutjes horen er jammer genoeg ook bij

    (jmamlas.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen