zondag 10 augustus 2014

Wat te doen: Harry Malter

Onder de vandaag geboren rubriek 'Wat te doen' plan ik daguitstapjes in de buurt van Gent neer te pennen. Als verslag voor mezelf, en als inspiratiebron voor gezinnen met kinderen die eens een dagje uit willen!

Als eerste in de reeks: Harry Malter!

Harry Malter is een familiepark in Destelbergen (Heusden) waar de tijd is blijven stilstaan. Ik vind het geweldig een dagje in dit park door te brengen, en de kinderen ook! Houdt u van retro en nostalgie? Dan MOET u hier beslist eens naartoe! Normaalprijs 12.5 euro per persoon, maar op woensdag en zaterdag mag iedereen voor 7.5 euro binnen en senioren zelfs gratis (leuke verrassing was dat)! Pak die grootouders dus gerust mee!

En wat kan je er allemaal doen? Op een treintje zitten, een kamelenritje, een circusvoorstelling, een ritje op de huifkar, naar de diertjes kijken, bootje varen, tussen de aapjes lopen, tussen de geitjes lopen, naar speelgoedhuisjes kijken (mini-efteling sprookjesbos gevoel :) ) en urenlang op de speeltuin spelen terwijl mama en papa in de cafetaria zitten!

Een foto-impressie!
 

        


 

   

 

 




         


         





2 opmerkingen:

  1. Mijn zus heeft mijn dochter er ook al eens mee naartoe genomen, en ze had idd soortgelijke geweldige verhalen :) Mijn zus dan, mijn dochter praat nog niet zoveel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze kindjes gaan daar ook graag naartoe. Theo noemt dat het "Hally Malter park". Hij kan de r nochtans. Benieuwd naar de volgende tips!

    BeantwoordenVerwijderen