woensdag 3 juni 2015

minions

Wolf vertrok op zeeklasse en een kleine kastcontrole leed tot de conclusie dat het ventje - ocharme - bijna geen kleren meer had.

Beetje tegen mijn principe trok ik naar de H&M om een voorraadje kleren in te slaan die tegen een stootje kunnen. Een kamp en schooluitstapjes outfit als het ware. Liefst niet te duur...

Ik begrijp nog altijd niet hoe ze het kunnen doen (en het kan eigenlijk ook niet, ik zou nog niet de stof kunnen kopen om het aantal kleren te maken dat ik vorige zaterdag kocht), maar ik kwam dus naar huis met 8 stuks kledij voor 61 euro... Mede door de 3for2 actie op de basics nog goedkoper dan anders... 2 shorts, 4 T-shirts, een trui, een lange broek en een schuldgevoel later stond ik thuis...

Samen met Wolf zocht ik op de computer naar leuke accentjes om de T-shirts en de trui op te vrolijken. Met mijn lieve vriend silhouette cameo sneed ik een paar minions uit - die te gekke gele mannetjes, weet je wel. We hebben ons een kriek gelachen op zoek naar leuke silhouetjes! De pink panter was ook een favoriet et voila, goedkope T-shirts gepimpt! Mijn velletje flock heeft begod meer gekost dan de T-shirt zelf...(ja, mijn schuldgevoel is nog niet over... Eigenlijk ben ik niet meer van plan nog kledingstukken te kopen voor minder dan de stof-aankoop prijs als je ze zelf zou maken... Die T-shirts moeten gemaakt worden, naar hier geshipt worden en nog winst op maken ook, na aftrek van BTW... Hmmm, hoop maar dat de persoon die de T-shirt maakte ouder is dan Wolf zelf....).

Voor grote broer (die minion zegt waarschijnlijk WHAT? How much did this T-shirt cost?) 
 En kleine broer
 En terug voor grote broer. Beetje pink moet wel kunnen voor een stoere 8-jarige he.

Of misschien zegt die minion wel WHAT? Is dit nog maar het 7e berichtje op je blog dit jaar? Je ging toch elke maand 5 berichten posten?

Ofwel zegt ie WHAT? Ga je nu nog zo'n grappige minion uitsnijden en cadeau doen aan een van je trouwe lezers? Hmmm? Ewel ja, dat is een leuk idee! Geef een reactie hieronder als je graag een (zwarte, die vind ik best uitkomen) minion wint en tegen vrijdagavond trek ik een winnaar! Voor de snelle trouwe lezers dus :).

23 opmerkingen:

  1. Ik snap je gevoel, sinds ik mij er bewust van geworden ben koop ik minder snel in dergelijke winkels, en ik ben me meer bewust van wat ik koop. Nuja, ik doe het ook wel soms...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwe lezer? Check!
    H&M-ganger? Check... Elke kledingwinkel 'foefelt' volgens mij...
    Minionfan? Check!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, zo’n minion zie ik wel zitten! Kan ik eens de toverkunsten van de cameo van dichtbij bewonderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, soms snap ik ook niet hoe die kledingwinkels het doen. Maar massaproductie is natuurlijk wel goedkoper dan wanneer je slechts 1 stuk maakt. Ik heb wel ooit gehoord dat H&M zijn best doet om eerlijke kledij te verkopen, dus misschien is het schuldgevoel niet nodig.
    O, en ik ben als twintiger ook superfan van minions! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gele minion is wel leuk. Een beetje kleur, beetje zomer, ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WHAT? Kun je zoiets ook uitsnijden met de cameo? Zo'n apparaat staat eigenlijk al heel lang op mn verlanglijstje, maar ik vind het nog te duur... Als ik dit dan weer zie, begint het wel weer te kriebelen!
    En ja, die minions he... Ik maakte een tijdje terug minion-zorgenvriendjes. Die vielen enorm in de smaak. Ik vermoed dat een mooie trui of shirtje ook in de smaak zal vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Minions zijn geweldig!! Ik doe graag mee.
    Liezel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het gevoel. Maar het is soms zo gemakkelijk om snel snel iets te kopen, dat toch enkel voor een kamp moet dienen.

    En ook al is de oudste al 14 jaar, de Minions zijn hier meer dan welkom. Het blijven gewoon leuke wezentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. cool die gepimpte t-shirts :-)!
    Ik heb hier ook een kleine minionfan rondlopen die ook wel graag zo een t-shirt zou hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn zoontje zou in de wolken zijn met de minion... De pink panter is ook cool, wordt hier af en toe gezongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zo een minion :-) kzou wel weten wat er allemaal mee te pimpen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zo een minion :-) kzou wel weten wat er allemaal mee te pimpen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super zo een minion :-) kzou wel weten wat er allemaal mee te pimpen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu worden de t-shirtjes uniek en origineel! Handig zo'n silhouetten cameo. Wij zouden zo'n flockje wel willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was de foto's aan het bekijken en dacht, oh, ne minion, dat kan ik nog maken voor mijn 8-jarige, want zij is er verzot op. En nu geeft ge dat gewoon weg! Daar zeg ik niet nee tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Die vallen toch echt overal in de smaak hé :-). Ik waag ook graag mijn kans.
    Ik heb ook een Cameo staan, maar helaas nog niet veel tijd gehad om er optimaal gebruik van te maken met een peuter dat heel weinig slaapt en het heel leuk vindt om mama te saboteren ;-) (lees: op de knopjes duwen, de draad uittrekken, eens voelen hoe scherp de naald is (bij naaimachine dan).
    Als ik meer tijd had zou ik inderdaad zelf ook meer maken van kledij, maar helaas soms laat ik mij toch ook wel verleiden om gauw iets te gaan kopen.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook graag mee, mijne cameo ligt in coma in de kast :p
    Superleuk ontwerp :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lauriedm84@hotmail.com5 juni 2015 om 12:05

    Ik doe ook graag mee! Die zwarte vind ik inderdaad heel leuk uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeps, heb mijn reactie herschreven want ik had minions op zijn Frans geschreven, foei!
    Ik ben een trouwe lezer ;-)
    Super leuk, die mignons, en nog leuker dat je die zelf kan snijden zeg! Hoe doen ze dat toch allemaal, vraag ik me dan telkens weer af... In ieder geval is een mignonneke hier altijd welkom. Pimpen van T-shirts is altijd wel leuk en verrassend, vind ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen