donderdag 30 juli 2015

Aapje Sam

Nichtje Jolien kreeg voor haar verjaardag het boek "Knutselbos op wereldreis" van Inge Snuffel, samen met een hele boel stof en attributen!!!

En het kriebelde serieus om er iets uit te maken. Dus kwam ze een nachtje bij "Tante Katrien " (ik dus :)) logeren en maakten we samen Aapje Sam.

Het is een heel leuk boek om mee te werken. Mooie knuffels en leuke projectjes. Eens iets anders dan rokjes en broekjes en hemdjes. Maar er kruipt ook tijd in! Knippen, naaien, keren, vullen, oogjes en dergelijke borduren of flocken.

Maar het resultaat mag er zijn! Ik denk dat ik af en toe het boek wel eens zal lenen. Of wie weet, gewoon op de kerstlijst zetten volgend jaar! 

We proudly present... aapje SAM!

Vrijdag alle patroondeeltjes overtekenen en knippen... 

En zaterdag hing aapje Sam al in de bomen, de deugniet! 
 

 En Jolien is er heel erg blij mee! Enkel het buikje van aapje Sam, dat had volgens haar wat dunner gemogen :). Wat minder banaantjes geven dan he. Komt in orde!

3 opmerkingen:

  1. Dat boek moet ik me dringend aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boek moet ik me dringend aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, er staan echt leuke dingen in! En ook tof om kleine overschotjes stof te verwerken...

      Verwijderen